Стожар нагородив найкращий м’ясний ресторан

15 грудня 2020, 17:57

Актуально

Національна ресторанна премія СІЛЬ оголосила кращі українські заклади 2020 року

Шеф-олія СТОЖАР компанії KERNEL продовжує популяризацію високої кухні України, саме тому вже другий рік поспіль є партнером Національної ресторанної премії СІЛЬ, якою щорічно нагороджуються найкращі заклади громадського харчування.

Днями Національна ресторанна премія СІЛЬ оголосила найкращі українські заклади 2020 року. На здобуття премії цьогоріч було 2250 претендентів з усіх куточків України, з них лише 162 потрапили у лонг-лист, і тільки 18 отримали заповітну нагороду — мідні сковорідки з логотипом СІЛЬ. Організатором премії є український клуб готельєрів і рестораторів HOTELIERO.

На правах партнера події, ТМ СТОЖАР компанії KERNEL вже другий рік поспіль має честь оголошувати найкращий заклад серед м’ясних ресторанів України. У 2020 ним став Стейк-Хаус "Наживо" (Київ). Аби додатково відмітити цю перемогу, бренд подбав про особливий подарунок для новоспеченого володаря премії СІЛЬ — річний запас олії!

"Шеф-олія СТОЖАР із гордістю підтримує ресторанну галузь завжди, а в такі надзвичайно випробувальні для неї часи, як зараз, — це просто наш обов’язок! — підкреслює Інна Тохтарова, Head of Marketing компанії KERNEL. — З особливою радістю вітаємо Стейк-Хаус "Наживо" із перемогою в номінації "Найкращий м’ясний ресторан". І сподіваємося, що наша підтримка буде сприяти й подальшому прагненню рестораторів робити життя українців яскравим, насиченим і смачним".

Стала партнерська підтримка ресторанної премії СІЛЬ є важливим кроком на шляху реалізації соціальної місії бренду – розвивати високу кухню в Україні. Нагадаємо, бренд СТОЖАР також підтримує й інші профільні події в межах клубу готельєрів і рестораторів HOTELIERO – конференцію шеф-кухарів CREATIVE CHEFS SUMMIT та UKRAINIAN GASTRO SHOW.

СТОЖАР – бренд №1 в Україні, що пропонує найширший асортимент олій, зокрема й професійних шеф-олій. Восени ця категорія бренду поповнилася колекцією СТОЖАР FUSION, що складається із чотирьох нових олійних купажів на основі гарбузової, конопляної, кунжутної олій та олії з волоського горіха із додаванням натуральних приправ.

Довідка. КERNEL — найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. На частку компанії припадає близько 15% світового експорту соняшникової олії. Свою продукцію KERNEL постачає до понад 80 країн. В Україні дистрибуція олії здійснюється під брендами "Щедрий Дар", "Стожар" і "Чумак". З листопада 2007 року акції компанії торгуються на Варшавській фондовій біржі (WSE). У 2019 – 2020 маркетинговому році KERNEL вперше експортував 8 млн тонн зернових, що є абсолютним рекордом серед аграрних компаній України.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти