16 грудня телеканал "Україна 24" відзначить річницю виходу в ефір. Головний редактор "Новинної Групи Україна" Юрій Сугак вже давно працює у сфері медіа. Він розповів, що глядачам стали важливі доступність телебачення і єдиний мультимедійний бренд.
Про це він заявив в інтерв'ю сайту "Апостроф".
"Якщо говорити про тренди, то все досить просто – те, до чого сьогодні вже всі звикли. Телебачення повинно бути "у кишені" – зручним, оперативним. Тоді все працює правильно. І повинен бути єдиний мультимедійний бренд. Ще один важливий фактор – особистість в інформаційному мовленні. Глядачам важлива оцінка і аналіз подій людей з конкретним життєвим досвідом і позицією. І в тому, щоб представити мікс таких суб'єктивних позицій і думок, який би давав глядачеві масштабну картину того, що відбувається, ми і бачимо своє завдання", – сказав він.

Сугак додав, що команда не змогла б реалізувати всі плани без підтримки керівництва, у тому числі акціонера Ріната Ахметова.
"Командна робота" Медіа Групи Україна" і "Новинної Групи Україна" – приклад амбітності, лідерства та застосування сучасних технологій. Без підтримки і довіри керівництва і нашого акціонера Ріната Ахметова ми б не змогли реалізувати свої неймовірні плани", – зазначив головний редактор.
Зараз команда "Новинної Групи Україна" створює єдину стратегію по новинному мовленню.
"Зараз ми займаємося тим, що зводимо разом ряд стратегій по новинному мовленню, по нашому розвитку в діджитал. А це вже тема для окремого інтерв'ю", – підсумував Сугак.
Нагадаємо, нещодавно телеканал "Україна 24" презентував нову студію новин.