Українці стали купувати менше онлайн-квитків у 2014 році

23 квітня 2014, 17:55

Продажі впали майже на 30% на всі види транспорту

Протягомперших трьох місяців2014обсягионлайн-продажівтранспортних квитківвпали майжена30% порівняноз аналогічнимперіодом минулого року.Падіння попитуторкнулося ізалізничних,та автобусних,та авіаквитків.Про це заявив директоркомпанії-розробника системионлайн-продажуквитків"АргестГруп" ОлександрСемененко.

"Причинитакогопадіння (але ж на такомудинамічному ринкумипрогнозували зростання) пов'язані зподіями, що відбуваютьсявкраїні
. Попит на пасажирські перевезеннявпавсампо собі,а на ринкуонлайн-квитківце відбилосябільш помітно,такяк цейринок сам по собі значно менше ринку традиційних каналів продажів", – говорить Семененко.

Таким чином, обсяги онлайн-продажів квитків на поїзд цього року впали на 27 % порівняно з аналогічним періодом 2013 року, квитки на автобус також показали більш низький попит на 41 %, а авіаквитки – на 34 %.

За словами Семененко, з січня по березень в 2013 році обсяги продажів росли . Проте вже в квітні цього року очікується зростання продажів онлайн- квитків. У цьому місяці фахівці прогнозують, що зростання продажів залізничних квитків складе 65 %, автобусних – 54 % та авіаквитків – 51 %.

"Повернення на позиції пройшло року намічається в квітні, судячи з результатів за першу половину цього місяця", – зазначає Семененко. І додає, що зростанню продажів посприяють наближаються травневі свята і відкладений раніше попит.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що
з 27 травня тимчасово призупиняєтьсяпродажпроїзнихдокументів на поїздиБілоруської залізниці, які курсують у напрямку України.

В тренді
Україну заливає дощами – прогноз погоди на 16 квітня (карта)
Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти