Літо – пора відпусток і подорожей. Українці для відпочинку вибирають різні місця, починаючи від Бердянська і закінчуючи Іспанією. Сайт "Сьогодні" розповідає, які напрямки користуються популярністю серед українців, за скільки найчастіше купують квитки на літаки та поїзди, які мобільні додатки можуть стати в нагоді в поїздці і як YouTube допомагає планувати подорож.
Бердянськ, Карпати і Туреччина – що цікавить українців
Нещодавно компанія Google проаналізувала пошукові запити українських користувачів зі словами "відпочинок в ..." за останні 3 місяці і з'ясувала, які країни і курорти найчастіше шукають українці.
Що стосується відпочинку закордоном, то тут традиційно перші позиції утримують Туреччина, Єгипет і Болгарія. Але в порівнянні з минулим роком в першій десятці два новачки: Чорногорія і Іспанія. В цілому, десятка найпопулярніших зарубіжних напрямків виглядає наступним чином:
- Туреччина
- Єгипет
- Болгарія
- Грузія
- Кіпр
- Греція
- Чорногорія
- Хорватія
- Туніс
- Іспанія
А ось лідер вітчизняного топа змусить здивується. Адже тут на першому місці виявилися не Одеса або Львів, а Бердянськ, який в минулому році займав друге місце за популярністю. Український топ напрямків виглядає так:
- Бердянськ
- Карпати
- Одеса
- Кирилівка
- Затока
- Генічеськ
- Лазурне
- Крим
- Залізний Порт
- Урзуф
"Останнім часом український туризм розвивається шаленими темпами. І напрямки відпочинку в Україні за багатьма параметрами за кількістю запитів не поступаються закордонним", – розповідають в компанії Google.
До того ж, за статистикою, дешеві квитки на літаки українці стабільно шукають протягом усього року, а ось пік пошуків квитків на поїзд припадає саме на липень, ще один пік спостерігається перед Новим роком.
Корисні сайти і додатки
Індустрія туризму активно розвивається з кожним роком. Все більше людей так чи інакше пов'язані з цією галуззю. Дмитро Шилюк, керівник бізнесу в сегменті ритейл Google Україна розповідає, що якщо зібрати всі гроші, які так чи інакше відносяться до туризму, і скласти їх всі, це могло б скласти показник третьої країни світу по ВВП після США і Китаю.
"Кожне десяте робоче місце в світі так чи інакше пов'язане з туризмом: чи продаєте ви каву, продаєте квитки, або організовуєте екскурсії – все це пов'язано з туризмом", – зазначає Шилюк.
Він додає, що за останні два роки кількість запитів по темі "куди поїхати", "що робити в тому чи іншому місті" зросла більш ніж в шість разів.
Зараз, в еру цифрових технологій, жодна подорож не обходиться без допомоги смартфонів і інтернету. Нещодавно з'явився корисний сайт Google Поїздки, де можна шукати авіаквитки, кращі варіанти проживання, отримувати рекомендації щодо напрямків поїздок тощо. Працює цей сервіс абсолютно безкоштовно, і від вас буде потрібно тільки підключення до інтернету.
Природно, незамінна річ – це Google Карти. Власне кажучи, вони корисні навіть в своєму місті, де часто не можеш знайти потрібну вулицю; що вже казати про подорожі за кордон. Крім онлайн навігатора можна скачати собі офлайн карти місцевості, в яку ви збираєтеся. Також в картах є дуже корисна функція – можливість включити хронологію, яка покаже всі місця, де ви були за останній час. Завдяки цьому легко можна згадати назву тієї чи іншої пам'ятки і знайти забутий магазин.
Звичайно ж в іншій країні не обійтися без перекладача Google, який допоможе вам спілкуватися на більш ніж 100 мовами, а в Google Фото автоматично буде зберігатися все, що ви сфотографуєте і знімете на свій смартфон.
Цікаво і те, що зараз в подорожах і їх плануванні важливу роль відіграє YouTube.
"Останнім часом зростає популярність YouTube-каналів, присвячених подорожам, і все більше людей шукає на YouTube відео з репортажами з різних країн, порадами бувалих мандрівників, і дивиться реальні враження і відгуки людей у відеоформаті", – відзначають в компанії.
Ми вже писали, що YouTube – це феномен сучасного світу. Щохвилини туди завантажується більше 500 годин контенту, а кількість користувачів майже досягла 2 млрд. В день люди проглядають понад 1 млрд годин різного контенту. При цьому 70% переглядів в світі припадає на мобільні телефони. В Україні цей показник нижчий – 49% переглядів відбувається на смартфонах.
"За американською статистикою приблизно два з трьох користувачів заходять на YouTube, щоб подивитися хоча б один ролик перед тим, як вирушити у власну поїздку. У зв'язку з цим тревел-контент зростає досить швидкими темпами", – розповіла Анастасія Дембовська, менеджер по роботі зі стратегічними партнерами YouTube.
Люди дивляться на YouTube блоги з подорожами, а в категорії підказок для подорожей люди найчастіше шукають поради про те, як правильно упакувати свої речі.
"В Україні ми бачимо, що контент про подорожі стає особливо популярним в тревел-сезон відпусток. Люди шукають лайфхаки, щоб дізнатися, як зручніше планувати, як знайти місце для ночівлі. Крім самих подорожей, люди шукають контент про подорожі навіть тоді, коли нікуди не їдуть", – підсумувала Дембовська.
Нагадаємо, раніше новини "Сьогодні" розповідали, як відпочити дешевше.