За програмою Президента Володимира Зеленського "Велике будівництво" на ділянці Чорноморська – Берегова вже почали укладання другої головної колії. Це дозволить збільшити пропускну здатність з 55 до 60 пар поїздів на добу.
Про це міністр інфраструктури Олександр Кубрак повідомив у Facebook.
Протяжність ділянки становить 6,5 км. В існуючому вигляді вона не дозволяє збільшити вантажопотоки для трьох із п'яти найбільших стивідорних компаній України:
- ДП МТП "Южний";
- ТОВ "Трансінвестсервіс";
- АТ "Одеський припортовий завод".
Передбачається, що до 2023 року на ДП МТП "Южний" і ТОВ "ТІС" вантажопотоки досягнуть уже 135 млн тонн. Для цього необхідна модернізація інфраструктури. Роботи на ділянці Чорноморська – Берегова планують завершити до кінця року.
Також додаткову головну колію укладуть також на ділянці "пост 30 км" – станція Берегова – станція Хімічна. За рахунок цього пропускна здатність ділянки Чорноморська – Берегова – Хімічна виросте до 150 пар поїздів на добу.
Тим часом у Львівській області лагодять найдовшу трасу України.
Також нагадаємо, на трасі в Молдову розгорнули "Велике будівництво".
А про те, коли в Україні можуть з'явитися платні дороги, дізнавайтеся з сюжету "Сьогодні":