У Хмельницькій області почали ремонт ділянки траси Н-03 Житомир – Чернівці біля села Ладиги. Робітники вже влаштували перший кілометр нової дорожньої основи за інноваційною технологією. Роботи виконують за європейськими стандартами в рамках програми президента Володимира Зеленського "Велике будівництво".
Про це повідомляє пресслужба "Укравтодору".
Нову ділянку автодороги планують розширити на 2 метри. Виробництво основи дорожнього одягу за технологією холодного ресайклінгу відбувається прямо в русі.
"Ресайклер подрібнює старе асфальтобетонне покриття та змішує його з щебенево-піщаною сумішшю і цементом. У процесі до всього цього додаються в’яжучі матеріали. Потім отриману суміш плануємо автогрейдером і ущільнюємо котками. На виході отримуємо надміцну основу дороги", – йдеться у повідомленні.
Далі в планах влаштування основи на наступних кілометрах відрізка. Зараз робочі готуються до укладання двох шарів асфальтобетону та ремонту моста через річку Случ.
Роботи на ділянці дороги планують завершити до кінця дорожньо-будівельного сезону-2021.
Траса Н-03 проходить по території Житомирської, Хмельницької та Чернівецької областей, її довжина становить 336,1 км.
Що таке холодний ресайклінг?
В "Укравтодорі" пояснили, що ця технологія дозволяє відновити і зміцнити основу дороги, використовуючи старі матеріали дорожнього одягу.
Спочатку фрезерується старе дорожнє покриття на розрахункову глибину, з нього виходить органо-мінеральна суміш. Потім додаються в'яжучі матеріали – бітумна емульсія і цемент – і вся ця суміш розподіляється рівномірним шаром, а потім ущільнюється котками.
Читайте про інші проекти "Великого будівництва":
- У Запоріжжі історична подія – Хортицю з'єднали мостом з містом.
- В Україні прокладають додаткові ж / д колії: для чого вони.
А про що ще говорять в Україні та світі 11 серпня, дізнавайтеся з випуску новин "Сьогодні":