Пасажири німецької авіакомпанії Lufthansa, чиї рейси було скасовано, отримали повідомлення, в яких написано, що така ситуація склалася через COVID-19.
Про це написав представник МЗС України із санкційної політики Олексій Макеєв в Facebook.
Причина скасування рейсів
В авіакомпанії стверджують, що рейси скасували через коронавірус.
"Для мене, як для дипломата, з одного боку, причини зрозумілі. В усьому тому масиві інформації від офіційних кіл різних держав про скупчення російських військ на кордонах України, про загрозу збройного вторгнення, про евакуацію з Києва посольств бізнес проводить власну оцінку ризиків" , – зазначив Макеєв.
За його словами, для авіакомпаній рівня Lufthansa або KLM, Swiss, Austrian, які теж скасували рейси в Україну, неприпустимо у своїх комунікаціях або діях "вважати своїх клієнтів ідіотами".
За подальшою інформацією в авіакомпанії порадили телефонувати на номер гарячої лінії... в Росії.
Загроза іміджу
"Операторка колцентру на питання про причини відміни рейсу відповіла, як мені здалося, або щиро, або чітко за інструкцією: "Нам ничего не говорят". Так відповідальний бізнес не робить", – написав Макєєв.
Він додав, що клієнти мають знати реальні причини. А "тримати клієнтів за дурнів – це серйозна загроза іміджу".
Не перше скасування рейсів
Наприкінці січня у німецькій авіакомпанії вже заявляли, що екіпаж Lufthansa не може залишатися в Україні на ніч через політичну ситуацію в країні. З цієї причини перенесли один з рейсів, який мав вилетіти з Мюнхена в Київ 22 січня.
Однак через кілька днів Lufthansa все ж таки повернула на нічну стоянку в аеропорту "Бориспіль" рейс LH 1492 Франкфурт – Київ. Проте скоротила її час майже на 1 годину.
А потім німецький авіаперевізник Lufthansa вирішив припинити рейси во Київ та з Києва з 21 до 28 лютого.